+420 776 255 255
Co se bude školit
Školení probíhá pro tyto hlavní služby, ale i další Vámi objednané služby
školení právě pro Vás
Co Vás na školení čeká
Na školení si ukážeme, jak správně nastavit všechny služby a jak tyto služby a jejich funkce efektivně fungují dohromady.
Všechny služby, nastavení a obchodní dovednosti Vám vysvětlíme a ukážeme na praktických příkladech z praxe.
Osnova běžného školení
- Úvod do školení
- Nejprve vám vysvětlíme základní a následně i pokročilé funkce
- Společně si ukážeme příklady jednotlivých nastavení služeb
- Předvedeme vám, jak bychom efektivně služby nastavili my
- Pokud by šlo něco zlepšit, znovu trpělivě vysvětlíme
- Tipy a triky
- Prostor pro diskuzi
a dobrou kávu
Tipy a triky
V rámci školení se s Vámi podělíme o naše dlouholeté know-how v navolávání, respektive v získávání nových zakázek z monitoringu soukromé inzerce.
Naučíme Vás komunikačním dovednostem, které povedou k Vašemu rychlému „náběru“ nemovitosti. Ukážeme Vám strategie práce s aplikací OctopusPro, nejvhodnější pro Vaše profesní uspořádání.
Konkurence
Také si ukážeme, v čem vynikáme oproti konkurenci a poskytneme vám cenné informace, jak skvěle zobchodovat Vaše obchodní případy pomocí našich nástrojů a služeb.
Péče o klienty OctopusPro
Jeden každý uživatel našich služeb a aplikací je pro nás velmi důležitý a významný klient.
Každému z Vás naše Oddělení péče o klienty poskytne v případě potřeby prakticky nepřetržitou emailovou nebo telefonní pomoc. Pracovnice v sekci pro klienty pravidelně oslovují ředitele a manažery našich klientů s jediným cílem – získat maximální množství informací o spokojenosti zákazníka se službami a aplikací OctopusPro, tak abychom mohli flexibilně reagovat na Vaše nové nápady na vylepšení nebo budoucí inovace.